گن فرم دهنده

گن فرم دهنده

گن فرم دهنده      تاریخ درج: 1397/4/23

مدل های مختلفی از گن ها در سایز ها و رنگ بندی های مختلف در بازار موجود می باشند . اما طراحی ویژه گن با توجه به نیازهای آناتومیک بدن و با به کارگیری از کش¬بافت های خاص باعث فرم دهی سینه و باسن و دیگر اعضای بدن شده است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین بافتی دو لایه نواری شکل پهن، در اغلب گن های فرم دهنده، برای جلوگیری از جمع شدگی و بالا رفتن گن طراحی شده است. استفاده از الیاف میکروفیبر در گن ها، باعث سبکی و لطافت محصول می¬شود. به طور کلی گن ها با دسته بندی های مختلف فرم دهنده و لاغری و گن های پس از عمل جراحی دسته بندی می شوند.

بادی آنتی باکتریال به دلیل بافت یکپارچه و بسیار منسجم به بدن فرم داده و افتادگی های بافتی را کنترل می کند این گن به دلیل ویژگی بالاکشندگی خود، مناسب افرادی است که از افتادگی بدن(سینه،شکم و باسن) رنج می برند و به دنبال گنی هستند که در عین راحتی فرم­دهی خوبی را هم به همراه داشته باشد. همچنین استفاده مستمر محصول (هر روز از صبح تا شب) به مدت حداقل ۳ ماه منجر به حصول نتیجه خواهد شد و هدف اصلی این محصول ابتدا فرم دهی و جمع کردن بدن و سپس لاغری می­باشد. این گن مناسب برای بعد از عمل های جراحی زیبایی نیز می باشد.

برخی از این مدل گن بالاتنه را پوشش می دهد.  استفاده از الیاف میکروفایبر  در این محصول باعث سبکی و لطافت محصول هنگام استفاده و نیز ماندگاری بالای محصول شده است. این محصول مخصوص بانوان می باشد.یکی از مهم­ترین خصوصیات این قبیل محصولات، ضد باکتری بودن آن می باشد.خاصیت ضد باکتری می تواند با اثر بر باکتری‌ها، ویروس‌ها، قارچ‌ها و سایر ارگانیسم‌ها آن‌ها را از بین ببرد و یا از رشد آنها جلوگیری کند.

نوع دیگری از این مدل بادی انتی باکتریال­ها، جلیقه آنتی باکتریال می باشد. در برخی از مدل­ها، بسته به نیاز بدن در قسمت های مختلف، در واقع ترکیبی از بافت فرم دهی (Shape) و بافت لانه زنبوری (Massage) به کار رفته است. این گن به دلیل بافت لانه زنبوری خود(دارای برجستگی و فرورفتگی های ریز) ضربات ریزی به سلول های چربی وارد کرده و با شکستن آنها به سریع­تر آب شدن آن ها کمک می کند همچنین بافت لانه زنبوری به کار برده شده در این گن وظیفه انجام ماساژ و مبارزه با سلولیت را بر عهده دارد و مناسب برای خانم ها با فعالیت فیزیکی روزانه مانند پیاده روی و یا شرکت در باشگاه های ورزشی و نیز بعد از اعمال جراحی زیبایی می باشد.

جلیقه آنتی باکتریال مخصوص بانوان، مخصوص فرم دهی، ماساژ و فیتنس است که جنس آن از  الیاف میکروفایبر می باشد. استفاده از الیاف میکروفایبر باعث سبکی و لطافت محصول هنگام استفاده و نیز ماندگاری بالای محصول شده است. این جلیقه اثر ضدسلولیت دارد و ضد باکتری و ضد عرق است. اغلب این مدل ها بدون زیپ طراحی شده اند.

گن بعد از عمل جراحی، فشار یکسانی را به سینه، ران ها، باسن، شکم و پهلوها وارد می­کند که باعث بهبود هر چه سریعتر محل بعد از عمل می باشد. در این مدل گن، دو عدد زیپ در کناره های گن تعبیه شده که باعث سهولت در پوشیدن گن است و بهتر گن را به بدن می­نشاند. جنس این گن فاقد لاتکس و ضد میکروب است و با توجه به منافذ موجود برای تنفس گن مانع از بروز بو و باکتری در گن است. این گن جهت تقویت سینه، بالابردن سینه، جراحی پلاستیک قسمت­های پهلو و شکم و همچنین فشرده سازی قسمت­های شکم، سینه، ران و باسن می باشد.

در انتخاب این مدل گن به اندازه دور قفسه سینه و دور کمر و سایز باید توجه داشت. همچنین بهتر است برای مواردی که بین دو سایز هستید، سایز بزرگتر را انتخاب کنید.

نوع دیگری از این گن ها هستند که فشار یکسانی را با بسته شدن نوارچسب به صورت و گردن وارد میکند که باعث بهبود هر چه سریعتر محل بعد از عمل می باشند. مدل دیگری از گن ها نیز وجود دارند که برای پس از عمل های جراحی لیفت ابرو، لیفت صورت، لیفت گردن، لیپوساکشن ( صورت، چانه، گردن )، تقویت چانه و فک، ایمپلنت های صورت، Genioplasty، عمل های مرتبط با ضد خروپف، عمل های مرتبط با کنترل خشکی دهان، Trauma Compression، Platysmaplasty، Coronal Lift و Submandibular Lipectomy به کار می روند.

برای شستشوی این محصول می توان با استفاده از ماشین لباسشویی و حداکثر در دمای ۳۰ درجه اقدام کرد. این گن در سایز های مختلف از کوچک تا خیلی بزرگ، برای کاربران طراحی شده است.

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا