کمربند لاغری

کمربند لاغری

کمربند لاغری      تاریخ درج: 1397/4/19

کمربند ماساژ جهت کاهش‌ دادن حجم چربی های دور شکم و تحریک الکتریکی به منظور قوی کردن ماهیچه‌های شکم و کمر می باشد. کمربند های لاغری لرزش دار باعث کاهش چربی های دور کمر می شود. اما خوب است بدانید که کمربندهای لاغری فقط چربی را جابه جا و در بین اعضای دیگر توزیع می‌کنند و موجب لاغری فرد نمی‌شود.

مکانیسم اثر کمربندهای لاغری این است که با ایجاد یک حرارت موضعی نسبت به جابه‌جایی چربی‌ها در نقاط کمری اقدام می‌کند. کار اصلی این کمربندها لاغرکردن نیست بلکه جابه‌جایی چربی است.

پوشیدن یک کمربند در زیر لباس در هنگام ورزش کردن به افزایش تعریق کمک می‌کند و بنابراین با کم شدن آب بدن، وزن کاهش پیدا می‌کند. در صورتی که در هنگام انجام ورزش‌های هوازی که ضربان قلب را بالا می‌برد، کمربند لاغری را ببندید، این کار به افزایش دمای مرکزی بدن کمک می‌کند و در نتیجه بدن شما برای پایین آوردن دمای مرکزی خود، بیشتر عرق می‌ریزد. اما بر اساس یک مطالعه، هیدراته بودن بدن (وجود آب کافی در بدن) برای اجرای نرمال عملکردهای بدن و به حداکثر رساندن بازدهی تمرین، بسیار ضروری است. از طرف دیگر، مایعی که برای تولید عرق بیشتر در بدن به مصرف می‌رسد، لزوما از ناحیه‌ی کمر و پهلوی شما نیست.

در صورتی که کمربند لاغری را محکم ببندید و آن را تنگ کنید، سلول‌های چربی شما را فشرده می‌کند. بنابراین حتی در صورتی که در روزهای آغازین برنامه‌ی کاهش وزن خود هستید، با استفاده از کمربند لاغری، ظرف مدت زمان کوتاهی بدن شما لاغرتر به نظر می‌آید. البته زمانی که این فشار از روی سلول‌های چربی برداشته شود، به تدریج به حالت و اندازه‌ی اولیه خود بازمی‌گردند. محققین به این مسئله تاکید دارند که فشردن سلول‌های چربی موجب ازبین رفتن آن‌ها و کاهش وزن نمی‌شود و دی‌هیدراته شدن بدن (کمبود آب) نیز می‌تواند برای بعضی از افراد بسیار خطرناک باشد.

اگر بدن شما فرم مناسبی ندارد و عضلات شکم و پهلو و کمر شما ضعیف هستند، بستن کمربند ایمنی در قسمت میانی کمر موجب می‌شد که شکم شما تو برود و کمر شما صاف شود. کمربند لاغری شما را مجبور می‌کند که بدنتان را در وضعیت صحیح‌تری قرار دهید، چرا که در هنگام پوشیدن این کمربند‌ها نمی‌توانید کمرتان را خم کنید یا قوز کنید. اما از طرف دیگر پوشیدن این کمربند مانع از این می‌شود که از عضلات شکم و کمر خود استفاده کنید و پوشیدن کمربند به مرور زمان موجب ضعیف‌تر شدن عضلات شکم و کمر و در نتیجه بدتر شدن وضعیت قرارگیری بدن شما می‌شود.

 

کمربند لاغری یک وسیله‌ی مناسب برای استفاده در هنگام انجام ورزش‌های تناسب اندام است که به دور کمر پیچیده می‌شود و به تعریق بیشتر بدن کمک می‌کند. این کمربند از نئوپرین نرم ساخته شده و دارای چند زیپ است که کمک می‌کند این کمربند برای سایز‌های مختلف قابل استفاده باشد. تولیدکنندگان این کمربند ادعا می‌کنند که محصولشان موجب لاغر شدن شما و پشتیبانی بهتر از عضلات کمر می‌شود. این محصول اثری شبیه به سونا دارد و بنابراین با کم کردن میزان آب بدن شما در ناحیه شکم و پهلو، از وزنتان کم می‌کند. می‌توان این کمربندها را برای بیشتر کردن فشار تمرین، در هنگام دویدن، پیاده‌روی کردن یا هر جلسه‌ی تمرینی دیگر پوشید.

این مدل کمربندها، دارای الکترودهای ثابت ساخته شده از مواد کربنی رسانا و ضد فرسودگی بوده و دارای چندین مدل برنامه برای دور شکم هایی تا  130سانتی متر می باشد. این دستگاه با انعطاف پذیری بالای خود دارای شدت های مختلف بوده و با باتری کار می کند.

 

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا