دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه      تاریخ درج: 1397/4/19

امروزه علاوه بر مراجعه معمول به پزشک عمومی خود درمانی مورد توجه قرار گرفته است و پیشرفت وسایل مدرن خانگی برای تسکین درد و تحریک ماهیچه از اقدامات پیشگیرانه مهم محسوب می شود. دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه از طریق الکترودهای ژله ای باعث گردش خون و رفع گرفتگی و حتی ماساژ می‌شود.

عملکرد دستگاه تحریک ماهیچه همان تکرار ضربان الکتریکی بدن از طریق الکترودها است که از طریق پوست به اعصاب و بافت ماهیچه می رسد. الکترودها را می توانید به هر قسمت از بدن متصل نمایید. تحریک الکتریکی بدون درد و بی ضرر است فقط کمی احساس لرزش خفیف یا مور مور خواهید داشت. ضربان الکتریکی که به بافت فرستاده می شود بر انتقال تحریک الکتریکی به داخل عصب­ها، مراکز عصب و گروه ماهیچه ها تاثیر می گذارد.

 

دستگاه تحریک الکتریکی ماهیچه دارای چند الکترود است که به همراه ۴ کانال قابل تنظیم جداگانه است و منبع تغذیه آن باتری می باشد. این دستگاه در درمان درد و عصب (TENS) موثر بوده و سفت کننده ماهیچه (EMS) و ماساژ آرامبخش می باشد.

این دستگاه شامل چند برنامه کاربردی از پیش تنظیم شده (EMS)،TENS و ماساژ بوده و قابلیت تنظیم شخصی  شامل فرکانس،دامنه پالس،تنظیم زمان روشن یا خاموش شدن دراد.

این محصول طبی پس زمینه روشن، با نمایشگر خوانا، طراحی زیبا، تایمر و صفحه نمایش داشته و با پالس­های دو تایی متقارن و دامنه پالس ۴۰ تا ۲۵۰، به تحریک الکتریکی ماهیچه می پردازد.

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا