ترازوی تخت خوابی و دیالیزی الکترونیکی

ترازوی تخت خوابی و دیالیزی الکترونیکی

ترازوی تخت خوابی و دیالیزی الکترونیکی      تاریخ درج: 1397/4/19

این ترازو برای مراکز دیالیز و بخش مراقبت های ویژه استفاده می شود. این ترازو مناسب سنجش دقیق بیماران تخت خوابی بوده و یک نیاز ضروری برای بیماران دیالیزی و بیماران نیازمند مراقبت های شدید فاقد حرکت می باشند.

با کمک جک های مخصوص چرخ داری که می توان آن را در زیر چرخ های تخت معاینه قرار داد می توان وزن بیمار را (وزن خالص) مشخص کرد و در زمانی که از ترازو استفاده نمی شود می توان هر چهار جک ترازو را در زیر ترالی مخصوص قرار داد. همچنین در صورت قطع برق، ترازو تمامی مقادیر قبلی را نگه داشته و با استفاده از باطری قابل شارژ آن ها را نمایش می دهد.

این ترازو قابلیت محاسبه وزن خالص بیمار را داشته و برای بیمارنی که قادر به پایین آمدن از تخت خواب خود نیستند، مناسب می باشد. همچنین دارای زنگ هشدار و مکانیزمی بالابر، برای بهره وری آسان می باشد.

ظرفیت سنجش این ترازو تا۵۰۰ کیلوگرم می باشد. دقت در این مدل ترازو بسته به برد و مدل ، متفاوت می باشد برای مثال برای مدلی می توان دقت را ۱۰۰ گرم برای پایین تر ۲۰۰ کیلوگرم و۲۰0 گرم برای بالاتر از ۲۰۰ کیلوگرم، تخمین زد.

این مدل ترازوها با کمک جک های مخصوص چرخ دار، می­توان آن­را در زیر چرخ های تخت معاینه قرار داد و با این عمل وزن  بیمار را مشخص کرد. در زمانی که از ترازو استفاده نمی کنید می توان هر چهار جک ترازو را در زیر ترالی مخصوص قرار داد. اغلب مدل های موجود در بازار دارای نگهدارنده خودکار بوده و مجهز به سیستم ضدنوسان می باشد.

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا