ترازو ویلچیری مخصوص معلولین

 ترازو ویلچیری مخصوص معلولین

ترازو ویلچیری مخصوص معلولین      تاریخ درج: 1397/4/19

این ترازو برای کمک به بیماران و پرسنل پزشکی، در بیمارستان ها و مراکز پزشکی در نظر گرفته شده است. ترازوی ویلچری مخصوص معلولین دارای ویژگی هایی مانند دسته و جاپایی تاشو، صندلی و دسته ارگونومی شکل، ترمزهای امنیتی چرخ ها، و چرخ های بسیار روان می باشد که همگی باعث می شوند به راحتی بتوان این ترازو را حرکت داد.

برخی از مدل های ترازوی ویلچری صرفا جهت وزن کشی بیمارانی که بر روی ویلچر هستند مورد استفاده قرار میگرد. تولید ترازوی ویلچر بر اساس رعایت تمامی استانداردهای پزشکی صورت گرفته است. نحوه ی توزین از طریق این دستگاه به این صورت است که فرد بر روی ویلچر قرار میگیرد و سپس وزن فرد بر روی نمایشگر نشان داده می شود. باسکول ویلچر بالاس با گنجایش حداکثری 400 کیلوگرم و دقت توزین 100 گرم در مراکز پزشکی مورد استفاده قرار می­گیرد و از کاربری ایده آل برخوردار می باشد.

ترازوی مخصوص معلولین با ویژگی مهم وزن خالص تجهیز شده است که به­طور جداگانه مشخص شده و اجازه می دهد هر وزن اضافه شده‌ی جدید را به راحتی محاسبه کرند. همچنین قابلیت نگهدارنده خودکار در این ترازو این امکان را به مراقبان می دهد که ابتدا به مراقبت بیماران بپردازند سپس مقدار وزن آنها را بخوانند.

این ترازو راه حلی آسان برای سنجش بیماران ویلچرید می باشد و دارای دسته و جاپایی تاشو است که نشستن را برای معلولین آسان می­کند. همچنین این ترازو دارای ترمز چرخ برای امنیت بیشتر بیمار و معلولین می باشد.

از دیگر ویژگی های این ترازو می توان به دارا بودن عامل های بصری که استفاده از این ترازو را آسان می کند و دارا بودن تمام عملکرد های لازم برای استفاده بیشینه از ترازو، نام برد.

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا