مکمل برای تقویت مو و ضد ریزش مو

مکمل برای تقویت مو و ضد ریزش مو

مکمل برای تقویت مو و ضد ریزش مو      تاریخ درج: 1397/4/12

به طور متوسط، هر انسان حدود 50 تا یکصد تار موی خود را در طول روز به دلیل از بین رفتن موهای مرده و جایگزینی موهای جدید، از دست می دهد. اما اگر ریزش موها بیش از این تعداد بود، دچار ریزش غیرطبیعی بوده و این مشکل باید درمان شود.

از دلایل ریزش مو می توان به  Telogen effluvium(بیماری پوسته سر) ، ریزش موی ارثی، کم کاری غده تیروئید، لوپوس (زخم پوستی)، کمبود آهن، کیست تخمدان، سلامت پوست سر، تاسی سر و همچنین رسیدگی بیش از حد به موها برای مثال، بیش از حد شامپو کردن، حالت دادن، سشوار کشیدن، رنگ کردن، کراتینه کردن و .. به موها آسیب می رسانند. به علاوه حرارت و مواد شیمیایی به موها آسیب می رسانند و باعث شکستن و ریزش موها می شوند.

بهترین راه پیشگیری از ریزش و نازک شدن موها تغذیه متعادل می باشد. همه افراد در معرض تغییراتی مانند ریزش مو و نازک شدن موها هستند. تغذیه ناکافی و فقیر از مواد مغذی، استرس، تغییرات هورمونی و آلودگی هوا از جمله عواملی هستند که ریزش مو و نازک شدن موها را تشدید می کنند. زیرا موها جهت حفظ ساختمان و ضخامت خود به ویتامین ها، مواد معدنی، اسیدهای آمینه و سایر مواد مغذی در دوران های مختلف زندگی خود نیاز دارند.

کپسول Hairvit از کمپانی Health Aid حاوی مجموعه ای از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه ضروری می باشد. مصرف این محصول باعث جلوگیری از ریزش مو، بهبود بافت و افزایش ضخامت مو شده و همچنین سبب بهبود رنگ و درخشندگی مو نیز می شود. همچنین در تأمین سلامت مو بسیار مؤثر عمل می کند. ترکیبات موجود در این محصول به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم نقش خود را در سلامت مو ایفا کرده و علاوه بر این می توانند تأثیر یکدیگر را نیز تقویت کنند.

 در ادامه به معرفی برخی از مزایای این مکمل خواهیم پرداخت:

منبع غنی از ویتامین های گروه B و اسیدهای آمینه های ضروری مکمل مولتی ویتامین فارماتون

کمک به افزایش ضخامت تارهای مو، توقف ریزش و تقویت رشد مو و همچنین درخشندگی موها

مناسب برای زنان و مردان

مناسب برای بیماران مبتلا به سلیاک، عدم تحمل به لاکتوز

فاقد هر گونه رنگ مصنوعی، طعم دهنده و نگهدارنده

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا