میکروسکوپ دستی دیجیتال

میکروسکوپ دستی دیجیتال

میکروسکوپ دستی دیجیتال      تاریخ درج: 1397/4/7

از کاربردهای میکرسکوپ می توان به بررسی سطح پوست، حشرات، گیاهان، سنگ‌ها، تمبر، سکه، جواهرات و بردهای الکتریکی، آموزش کودکان و نوجوانان و استفاده بزرگسالان، تعمیرکاران الکترونیک، مهندسان، زیست‌شناسان و هر شخصی که نیاز به بزرگنمایی داشته باشد مورد استفاده بوده و برای مشاغلی مانند تعمیرات موبایل، کامپیوتر و‏.‏‏.‏‏.‏ مناسب است‏.‏ از میکروسکوپ های دیجیتال در مکان¬هایی هم¬چون آزمایشگاه¬های شیمی ، فیزیک و... ، کارگاههای مونتاژ قطعات SMD و... استفاده کرد. این مدل میکروسکوپ¬ها بزرگنمایی-های متفاوتی، بسته به مدل و کشور سازنده، از 5 تا 2000 برابری را ارائه کرده اند. یکی از مزایای استفاده از میکروسکوپ های دیجیتالی سهولت در استفاده از آن¬ها نسبت به میکروسکوپ های تک چشمی می باشد. در بسیاری از مدل های میکروسکوپ های دیجیتال شاهد کابل USB برای اتصال به کامپیوتر، مانیتور، لپ تاپ و .... می باشد.

در این مدل میکروسکوپ­ها خبری از چشمی درآن نیست. این مدل میکروسکوپ­ها، دارای تعدادی عدسی شیئی می­باشند. این میکروسکوپ دیجیتالی، مجهز به منبع نور است تا کاربران قادر به دیدن واضح نمونه باشند. این منبع متشکل از دو لامپ LED در قسمت بالا و پایین نگه‌دارنده‌‌ی نمونه است که می‌توان زاویه‌ی آن‌ها را تنظیم کرد. همچنین در بیشتر نمونه ها قابلیت عکس برداری وجود دارد. عکس‌ها اغلب با حسگر CMOS گرفته می‌شوند و با اتصال کارت SD یا فلش‌مموری به میکروسکوپ، می‌توان عکس‌ها را ذخیره کرد. به همراه این میکروسکوپ لوازم جانبی متنوعی ارائه می‌شود تا کاربران بتوانند بدون هیچ مشکلی به کار با آن بپردازند. با استفاده از لام خامی که همراه آن ارائه می‌شود، می‌توانید اشیا موردنظر خود را از طریق میکروسکوپ ببینید یا اینکه با استفاده از نمونه‌های آماده‌اش، کیفیت میکروسکوپ را بسنجید. علاوه‌بر اقلام مذکور، به همراه این میکروسکوپ نمونه، لامل و فیلترهای رنگی برای نمونه‌های شفاف ارائه می‌شود. برخی نمونه های این میکروسکوپ قابلیت اتصال به گوشی های دارای درگاه میکرو یو اس بی که از قابلیت USB Host پشتیبانی میکنند را دارا می باشند.

از مزیت های دیگر از این میکرسکوپ ها وجود LED جهت نورپردازی کافی در ارائه تصویری بهتر به کاربر اشاره کرد. همچنین مواردی چون فیلم برداری از نمونه های متحرک ، تهیه عکس ، نمایش زنده تصاویر و فیلمها بر روی نمایشگر برای مصارف آزمایشگاهی و آموزشی و... را در بیشتر نمونه ها می توان مشاهده کرد.

 

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا