Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/farsecoc/domains/farseco.ir/public_html/business.php on line 95 فارس سرویس

   فارس سرویس

فارس سرویس

  شیراز - میدان شهرداری خیابان نمازی پاساژ پیروزی طبقه سوم واحد ۳۶
  info@farsservice.com
هشدار! فارس اکو مسئولیت هیچ‌گونه سوء استفاده کسب و کارها را بر عهده نمی‌گیرد.

درباره:

ما نیز همانند بسیاری از شما ، در برهه ای از زمان، سختی ها  در شکل سنتی آن را چشیده ایم و به خوبی می دانیم که یافتن بهترین گزینه های ممکن برای خرید لوازم خانگی با کیفیت و یا تامین قطعات یدکی در بازار شلوغ کنونی، کاری بس پر دغدغه، زمان بر، و گیج کننده است.

از این رو به عنوان افرادی که نسبت به مقوله لوازم خانگی و تحولات گوناگون این صنعت پویا بی تفاوت نیستیم، بر آن شدیم که ضمن بررسی عمیق و علمی بازار  کنونی کشور، بررسی تجارب و نیازهای مشتریان خود و درک نیاز های فارس سرویس ، محدودیت ها، و فرصت های موجود، به ایجاد و راه اندزی این سایت  بپردازیم.

فارس سرویس نمایندگی مجاز خدمات پس از فروش لوازم خانگی و طرف قرارداد تعدادی از شرکتهای معتبر داخلی و خارجی می باشد . این مجموعه تعمیرات و تامین قطعات یدکی لوازم خانگی آشپزخانه ، یخچال فریزر ساید بای ساید لباسشویی ظرفشویی و انواع کولرهای گازی و سیستم های تهویه مطبوع را توسط تکنسین های مجرب و دوره دیده انجام میدهد و در مقابل خود را متعهد و موظف به ضمانت خدمات انجام شده می داند .

در طراحی سایت سعی ما بر این بوده که با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و ثبت سفارشات ، شما را یاری کنیم  تا با کمترین دردسر و در کمترین زمان به نتیجه برسید .

ساعات کار دفتر شیراز : شنبه تا چهارشنبه 08:00 -13:00 و 16:30- 19:30 پنج شنبه 08:00 – 13:00

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا