Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/farsecoc/domains/farseco.ir/public_html/business.php on line 95 هتل چمران شیراز

   هتل چمران شیراز

هتل چمران شیراز

  شیراز، بلوار چمران
  info@hotelchamran.com
هشدار! فارس اکو مسئولیت هیچ‌گونه سوء استفاده کسب و کارها را بر عهده نمی‌گیرد.

درباره:

هتل بزرگ چمران

هتل چمران شیراز یا چمران گراند هتل، هتلی لوکس و 5 ستاره و مرتفع ترین ساختمان شهر شیراز و یکی از بهترین هتل های شیراز، واقع در منطقه قصرالدشت با چشم اندازی بی نظیر از شهر شیراز و باغ های اطراف آن است. ساختمان هتل چمران شیراز در 30 طبقه بنا شده و مشتمل بر 250 اتاق و سوئیت لوکس با کلیه امکانات می باشد.

انواع رستوران های ایرانی، سنتی و ایتالیایی واقع در طبقات 24 و 25 هتل چمران، کافی شاپ با موسیقی زنده در طبقه 23 و مدرن ترین تجهیزات، اقامتی دلنشین را برای شما رقم خواهد زد.

خدمات هتل چمران شیراز

بخش های ارائه خدمات بانکی، خدمات سفر و گشت، سالن های زیبایی و ورزشی، استخر، سونا و جکوزی و ماساژ حرفه ای،اینترنت پرسرعت، انواع سالن های پذیرایی چند منظوره، همایش ها و سمینارها و نیز آتلیه عکاسی در بخش های مختلف هتل چمران تعبیه شده است.

در زمان اقامت در این هتل خاطره انگیز می توانید از رستوران های مختلف جهت صرف غذا استفاده کنید، اگر اهل فضای سنتی هستید می توانید به رستوران سنتی هتل چمران شیراز رفته و از موسیقی زنده لذت ببرید و یا می توانید به طبقه 24 رفته و از منوی غذای بین الملل استفاده کنید. چشم انداز اتاق هتل چمران شیراز به سمت کوه و رودخانه است. همچنین صبحانه از امکانات رایگان این هتل است.

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا