رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: در میز سازمان صمت، خدمت به صورت حضوری و تمامی درخواستهای مراجعان مورد پذیرش قرار گرفت و شهروندان مشکلات و مسائل خود را در این دیدار چهره به چهره به شکل مکتوب و شفاهی پی گیری کردند.
میزخدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بعنوان" پل ارتباطی" به ریاست مهندس حمید رضا ایزدی و حضور معاونین سازمان درراستای ارائه خدمات مطلوب تر و تکریم ارباب رجوع و دسترسی آسانتر مردم به خدمات روز، در جمعه در مصلای شهر شیراز برگزار شد.
رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: در میز سازمان صمت، خدمت به صورت حضوری و تمامی درخواستهای مراجعان مورد پذیرش قرار گرفت و شهروندان مشکلات و مسائل خود را در این دیدار چهره به چهره به شکل مکتوب و شفاهی پی گیری کردند همچنین مشاوره و راهنمایی های لازم به آنان ارائه شد.
ایزدی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم در قالب میز خدمت از ساعات اولیه صبح روز جمعه 17 آبان ماه 1398 شروع و به همراه معاونین سازمان در ملاقات عمومی بامردم به پاسخگویی و بررسی کارشناسی مسایل و مشکلات آنها پرداختیم ، چرا که اجرای اینگونه برنامهها ضمن مرتفع شدن مشکلات،رضایتمندی،امید و دلگرمی مضاعفی در بین مردم ایجاد خواهد کرد.
ایزدی اظهار داشت: تسریع در خدماترسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهمترین مزیتهای استقرار میز خدمت است که میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه میکند.