هشتمین وزیر -دکتر کامران باقری لنکرانی

هشتمین وزیر -دکتر کامران باقری لنکرانی

هشتمین وزیر -دکتر کامران باقری لنکرانی     

برنامه وزرا، که در شبکه سلامت سیما تهیه می شود مروری است بر کارنامه کاری و زندگی وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ابتدای انقلاب. قسمت هشتم برنامه وزرا به دکتر کامران باقری لنکرانی اختصاص دارد.

دکتر کامران باقری لنکرانی در سال ۱۳۷۱ به عنوان استادیار بخش داخلی دانشگاه علوم پزشکی شیراز کار خود را آغاز نمود و در سال ۱۳۸۱ به درجه دانشیاری و در سال ۱۳۸۵ به درجه استاد تمامی ارتقا یافت. مرتبه استاد برتری پس از ۱۰ سال از کسب رتبه استادی به اعضای شاخص هیات علمی دانشگاه اعطا می‌شود که در زمینه‌های علمی و آموزشی، انجام پژوهش‌های کاربردی و تربیت متخصصان مقاطع تحصیلات تکمیلی نقش شایسته‌ای ایفا می‌کنند. علاوه بر دکتر کامران باقری لنکرانی عضو گروه داخلی، دکتر محمدتقی آیت اللهی عضو گروه آمار زیستی، دکتر عباسعلی قادری عضو گروه ایمنی شناسی، دکتر مهران کریمی عضو گروه کودکان و دکتر زهرا امیر غفران، دکترای ایمنی شناسی و استاد گروه ایمنی شناسیدر دانشگاه علوم پزشکی شیراز به رتبه استاد برتری ارتقا یافته اند.

با روی کار آمدن دولت  احمدی‌نژاد در سال ۱۳۸۴، کامران باقری لنکرانی به عنوان وزیر بهداشت دولت نهم انتخاب شد. اما در دولت دهم، جای خود را به مرضیه وحید دستجردی داد. پس از پایان دوران وزارت، دکتر لنکرانی پیشنهاد سفارت و استانداری را نپذیرفت و به شیراز بازگشت تا بر کرسی استادی، پژوهش و طبابت تکیه زند. 

 

 

منبع: تلوبیون

شبکه سلامت

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا