خدمات فراهوش

خدمات فراهوش

خدمات فراهوش      تاریخ درج: 1397/12/6

فراهوش دنا, به عنوان اولین ISDP فعال کشور (اولین شبکه خصوصی توزیع اینترنت کشور) دارای مجوز رسمی از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و عضو گروه صنعتی فرا( فراسان ), اولین دارنده تندیس بلورین تعالی سازمان بر مبنای مدل EFQM اروپا با هدف به اشتراک گذاری کوله باری از تجربیات موفق این گروه در مسیر تعالی سازمانی با دیگر شرکتها و موسسات فعالیت می نماید . این شرکت به عنوان اولین دارنده مجوز در سال 1386 پس از عبور از مبادی امنیتی و فنی کشور توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور دارای صلاحیت سرویس دهی ارتباطات اینترنت Dedicated تشخیص داده شد تا برای اولین بار یک شرکت خصوصی به توزیع اینترنت در کشور پرداخته و پهنای باند اینترنت شرکتهای ISP , PAP , VOIP و سازمانها و شرکتهای دولتی و خصوصی اعم از صنعتی و آموزشی در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و فرمایشات مقام معظم رهبری با اشتغال 30 نیروی مستقیم و 150 نیروی غیر مستقیم تامین نماید .

 

شرکت فراهوش با ارائه پهنای باند اختصاصی که به طور ویژه برای سازمان‌ها طراحی شده است، کلیه نیازهای سازمان شما را تحت پوشش قرار می‌دهد. به عنوان یکی از پیشگامان ارائه پهنای باند اینترنت، فراهوش نیاز شما به اینترنت را می‌شناسد، بهترین راه‌حل‌ها را با بالاترین کیفیت، برترین ویژگی‌ها و قیمت‌های رقابتی ارائه می‌دهد. دسترسی مطمئن، پایدار و سریع به اینترنت با ارائه توافق‌نامه سطح خدمات (SLA) می‌تواند تضمینی برای کیفیت پهنای باند اختصاصی ما باشد.

ارزش‌های برتر سرویس اینترنت اختصاصی

  • اتصال سریع و مطمئن به اینترنت از طریق پهنای باند اختصاصی با تعهد به ارائه کیفیت بالای خدمات
  • ارائه پهنای باندی با کارایی بالا، طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها و کیفیت عالی از خدمات با قیمت‌های رقابتی
  • خدمات کاملاً یکپارچه
  • پشتیبانی سرویس‌های اختصاصی

 

 تکنولوژی وایرلس به سرعت در حال پیشرفت بوده و نقش کلیدی را در زندگی ها ایفا می کند. ازآنجا که سرعت اینترنت برای کاربران حائز اهمیت است، شرکت فراهوش دنا در راستای فراهم نمودن بسته ی مناسب جهت دسترسی به اینترنت پرسرعت، شبکه ارتباطات بی سیم خود را تحت عنوان JetNet راه اندازی نموده است کاربرانی که از داشتن اینترنت پرسرعت به هر دلیلی محروم هستند و یا از سرویس های فعلی خود رضایت چندانی ندارند میتوانند از داشتن اینترنت پرسرعت JetNetاستفاده مطلوب نمایند.
ازمزایای قابل ذکر سرویس های اینترنت پر سرعت JetNet می توان به سرعت راه اندازی ونصب آن اشاره نمود که در مقایسه با سایر سرویس ها مانند ADSL برتری خود رادر بازار مصرف به اثبات رسانده است. اینترنت وایرلس به تکنولوژی ارتباطی اطلاق می شود که در آن از امواج رادیویی به جای سیم وکابل برای انتقال سیگنال بین دو دستگاه استفاده می شود. از میان این دستگاه ها میتوان تلفن های همراه، دستگاه های مکان یاب و کامپیوتر های قابل حمل را نام برد.
مزیت سرویس های فراهوش دنا
•ارایه سرویس توسط اولین شبکه خصوصی توزیع اینترنت کشور(ISDP)
• تامین پهنای باند مستقیما ازشرکت ارتباطات زیرساخت(سرعت ping time عالی)
• تمامی سرویسها دارای IP معتبر میباشد(valid ip )      
• انتقال پهنای باند از سوییچ بالای پشت بام و کابل شبکه
• امکان خرید و تمدید سرویس آنلاین بدون نیاز مراجعه حضوری از طریق کارتهای عضو شتاب در هر ساعت شبانه روز
• نصب و راه اندازی سرویس کمتر از 48 ساعت

 

 

یکی از مهم‌‌ترین خدمات شرکت فراهوش، شبکه‌ی اختصاصی مجازی(VPN) یا Virtual Private Network است. این خدمات کاملاً منطبق و در بسیاری موارد بیش از تمام نیازمندی‌های شرکت‌های بزرگ، بانک‌‌ها و ابر سازمان‌هایی است که ترجیح می‌‌دهند اطلاعات و داده‌های‌شان بر بستری ایمن و قابل‌اعتماد با بالاترین سطح تضمین کیفیت و خدمات پشتیبانی ردوبدل شوند. شبکه‌ی اختصاصی مجازی فراهوش به دلیل بهره‌گیری از فناوری پیشرفته‌ی وایمکس، امکانات و ویژگی‌های منحصربه‌فردی را در اختیار مشتریان سازمانی قرار می‌دهد. پس اگر شما نیازمند بستری امن و باکیفیت برای برقراری ارتباط و تبادل اطلاعات میان نقاط مختلف و دفاتر اصلی خود هستید، شبکه‌ی اختصاصی مجازی کاملاً مناسب شما خواهد بود.

این خدمت به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که بتواند شبکه‌ی خصوصی و مطمئنی را برای مشترکین خود با ملاحظات امنیتی بالا ایجاد کند. اگر یکی از شرایط زیر رادارید شبکه‌ی اختصاصی مجازی گزینه‌ی مناسبی برای شما خواهد بود:

  • شبکه‌هایی که نیاز به بستری امن برای تبادل اطلاعات دارند: مانند بانک‌‌ها، وزارتخانه‌‌ها و...
  • شبکه‌‌هایی که نیازمند ارتباط شبکه با دسترسی و پایداری بالا هستند
  • شبکه‌‌هایی که باید در کوتاه‌ترین زمان ممکن راه‌اندازی شوند
  • شبکه‌‌هایی که نقاط آن‌ها دارای پراکندگی جغرافیایی بالا در سراسر کشور هستند

 

 

شبکه ملی بی سیم ، شبکه ای همانند اینترنت است با این تفاوت که در اینجا تبادل داده ها درشبکه ای محلی انجام میشود و مشترک دراین خدمت که بر روی بستر شبکه یکپارچه فراهوش ارائه میشود ، فقط به منابع درون همین شبکه دسترسی خواهد داشت .

هدف از ارائه این خدمت ، امکان ایجاد شبکه ای گسترده و ارزان برای مشتریانی است که تمایل دارند میان دفاتر خود در مناطق تحت پوشش شبکه سراسری وایمکس فراهوش ارتباط برقرار کنند . سطح خدمات قابل ارائه بر اساس نوع خدمت به صورت اختصاصی یا اشتراکی می تواند ارائه گردد .

کاربردهای شبکه‌ی اینترانت

  • برای برقراری ارتباط مطمئن بین شعب و دفاتر سازمان‌ها.
  • برای شبکه هایی که نیاز به بستر ارتباطی خارج از بستر اینترنت دارند .
  • برای شبکه‌هایی که نیازمند ارتباط پایدار و با دسترسی بالا هستند.
  • برای شبکه‌هایی که راه‌اندازی و جابه‌جایی سریع نیاز دارند.
  • برای شبکه‌هایی که پراکندگی جغرافیایی گسترده در سراسر کشور دارند

 

 

MPLS یک بستر ارتباطی خصوصی است که  توسط شرکت فراهوش ارائه میگردد.

با توجه به قابلیت ها و ویژگیهای نوین تکنولوژی مذکور، این سرویس جایگزین سرویس PTMP برای ارتباطات بین استانی و داخل استانی گردیده.

ویژگی ها و قابلیت های سرویس MPLS

  • با توجه به اینکه کلیه عملیات مسیریابی ( Routing ) در داخل شبکه سرویس دهنده صورت می گیرد ، مشتریان در سایت های خود از ساده ترین تجهیزات لایه 3 می توانند استفاده نمایند و نیازی به اعمال پروتکل های Dynamic Routing و نهایتاً پشتیبانی و مدیریت آنها و کنترل ترافیک توسط مشتری نمی باشد.
  • هزینه کمتر و استفاده بهینه از پهنای باند
  • امکان اعمال QOS مورد نیاز مشتری ( Quality of Service ): 
    با استفاده از این قابلیت میتوان ترافیک های مختلف مشترک از جمله Video,Voice,Data را مطابق اولویت های تعیین شده از سوی مشترک بصورت تضمین شده و در مسیرهای مورد درخواست مشترک هدایت نمود.

نمونه هایی ازکاربرد های سرویس MPLS

  • تامین بسترارتباطی جهت ایجاد سیستم های مکانیزه داخلی سازمانها و شرکت ها در سطح کشور
  • تامین بستر ارتباطی جهت ایجاد شبکه اینترانت و ارائه سرویس های داخلی Email,web,FTP و ...
  • تامین بستر ارتباطی جهت ایجاد سیستم های E-learning
  • ایجاد شبکه Voice over IPجهت فراهم نمودن شبکه تلفنی اختصاصی شرکت ها و سازمان ها با هزینه های پایین تر
  • تامین بستر سیستم های ویدئو کنفرانس
  • ایجاد شبکه های مانیتورینگ ویدئویی بین مراکز کارگاهی و کارخانه های واقع در شهرستان ها با دفاتر مرکزی مستقر در تهران یا سایر شهرستانها

 

 

در بسیاری از برج‌­ها و مجتع­‌های مسکونی، تجاری و اداری به دلیل وجود ساختار فیبر نوری خطوط تلفن، امکان دریافت سرویس اینترنت پرسرعت از طریق روش‌­های معمول وجود ندارد. حتا در مواردی که زیرساخت‌های مورد نیاز برای ارایه خدمات به مشتریان وجود داشته باشد، به دلیل محدودیت فضای اختصاصی مراکز مخابراتی برای نصب تجهیزات مورد نیاز ارایه سرویس، ممکن است پس از مدتی برای اختصاص سرویس به متقاضیان با کمبود پورت مخابراتی خالی در مراکز روبه‌رو ‌شویم و در نتیجه امکان ارایه سرویس  ADSLبه کاربران جدید وجود نخواهد داشت. یکی از راهکارهای جای‌گزین در برج‌ها و مجتمع‌های تجاری، اداری و مسکونی ارایه خدمات اختصاصی و ویژه به این مجتمع‌هاست.

در این شرایط برای ارایه خدمات به ساکنان این برج‌ها و مجتمع‌ها، تجهیزات مورد نیاز برای ارایه سرویس در داخل مجتمع یا برج نصب می‌شود. برای دست‌یابی به این منظور، ابتدا مجتمع مورد نظر از طریق ارتباط نقطه به نقطه با سرعت بالا به شرکت سرویس دهنده متصل می‌شود. برای ایجاد ارتباط به وسیله امواج CPE لازم است که دو مرکز ارایه دهنده و گیرنده خدمات دارای خط دید مستقیم نسبت به یکدیگر باشند. از این رو بخش فنی ایمن ارتباط برای بررسی امکان دید مستقیم مجتمع متقاضی با یکی از سایت‌های این شرکت در سطح شهر، کارشناسان خود را به محل مورد نظر می‌فرستد.

پس از انجام امکان‌سنجی و نصب تجهیزات مورد نظر در محل مجتمع متقاضی، امکان اتصال پرسرعت مشترک به یکی از سایت های ایمن ارتباط فراهم می‌شود. سپس با ایجاد فضایی مشابه یک مرکز مخابراتی در داخل مجتمع پهنای باند دریافت شده، از طریق خط تلفن به هر یک از واحدهای متقاضی خدمات اختصاص داده می‌شود.

اختصاص خدمات ویژه به برج‌ها و مجتمع‌ها افزون بر ایجاد امکانی برای دسترسی سریع و با کیفیت به خدمات اینترنت، ساکنان این برج­‌ها و مجتمع‌­ها را از انتظار کشیدن برای دست‌یابی به خدمات و در گیر شدن با ضوابط اداری مراکز مخابراتی بی‌نیاز می‌کند.

مهم‌ترین مزایای استفاده از خدمات فراهوش در برج‌ها و مجتمع‌ها

در صورت استفاده از خدمات ویژه فراهوش در برج‌ها و مجتمع‌ها می‌توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • وابسته نبودن امکان ارایه سرویس به وجود امکانات در مراکز مخابراتی
  • امکان ارایه سرویس حتی در صورت وجود مشکل فیبر نوری بودن خطوط تلفن
  • راه­‌اندازی سرویس در کم­‌ترین زمان ممکن به دلیل حذف MDF مراکز مخابراتی منطقه و راه­‌اندازی خطوط از داخل MDF ساختمان
  • کوتاه شدن مسیر ارایه خدمات به متقاضیان به دلیل حذف مراحل مرتبط با مرکز مخابراتیراه‌اندازی سرویس بدون طی کردن مراحل اداری مورد نیاز مراکز مخابراتی بهره‌مندی از خدمات پشتیبانی ویژه برای ساکنین برج‌­ها و مجتمع­‌ها
  • بهره‌مندی از امتیازات مشتریان خاص برای رسیدگی به مشکلات احتمالی
  • اختصاص تجهیزات ویژه برای هر مجتمع
  • دست‌یابی به کیفیت بی‌نظیر خدمات به دلیل کوتاه شدن مسیرهای ارتباطی
  • پشتیبانی تلفنی و حضوری در تمامی روزهای سال

 

 

 ها در حالت کلی به دو دسته Public و Private تقسیم می شوند . هر مودم جهت اتصال به اینترنت نیاز به یک Public IP دارد که با هر بار خاموش و روشن شدن مودم این IP تغییر میکند در صورتی که مشترک بخواهد با یکPublic IP ثابت به اینترنت متصل شود می تواند درخواست آی پی استاتیک از شرکت فراهوش را داشته باشد.

 

دریافت رزومه شرکت

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا