انواع کمربند

انواع کمربند

انواع کمربند      تاریخ درج: 1397/4/23

کمربند لاغری، ساپورت¬های پزشکی و ورزشی، شکم بند لاغری، کمربند قابل تنظیم ، کمربند با بالشتک، کمربند آتل دار و شکم بند بارداری از انواع کمربندهای موجود در بازار می باشند که هرکدام بسته به مدل طراحی خود برای کاربرد های مختلفی استفاده می شوند.

کمربندهای لاغری جهت کاهش‌ دادن حجم چربی های دور شکم و تحریک الکتریکی به منظور قوی کردن ماهیچه‌های شکم و کمر می­باشد.

درصورتیکه علایم اضافه وزن از ناحیه شکم، کمرد درد خفیف و یا نیاز به گرم نگه داشتن کلیه و کمر را دارید، استفاده از شکم بند لاغری بسیار مناسب می باشد. روش انتخاب سایز مناسب برای شکم بند لاغری به این صورت است که دور کمر را از روی ناف اندازه بگیرید و طبق جدول مربوط، شکم بند و کلیه بند مورد نظرتان را انتخاب نمایید.

مدلی دیگر از این کمربند برای دیسک کمر و صدمه های استخوان استفاده می شود. این مدل کمربند در سایزهای مختلف به بازار عرضه شده است که با توجه به اندازه دور کمر سایز مناسب انتخاب می شود. این کمربند بعد از عمل های جراحی نیز استفاده می شوند. ساپورت­های پزشکی و ورزشی از دیگر محصولات لاغری و ورزشی محصوب می شوند.

دیسک کمر، کشیدگی یا رگ به رگ شدن ماهیچه های کمر، درد خفیف کمر، لغزیدگی مهره از جمله علایم دردآور می باشند. در صورتی که فردی از این علایم رنج می برد، کمربد با بالشتک متحرک را به او توصیه می کنیم. طراحی کمربند با بالشتک متحرک به نحوی است در کناره های مهره های کمر فشارهایی اضافه بر فشارهای نقاط دیگر کمر وارد می­سازد و ساپورت بهتری را به اطراف مهره های کمر می­دهد.کمربند با بالشتک متحرک با دو عدد کش کمربند را کامل به کمر فیکس کرده و از حرکتهای احتمالی کمر در حین حرکت جلوگیری می­کند.کمربند با بالشتک متحرک به نحوی طراحی شده که کاملا کمربند را به کمر می­چسباند. می­توان آتل­های کمربند با بالشتک متحرک را از کمربند جدا کرد و کمربند را بدون آتل استفاده نمود.

کمربند آتل دار برای افرادی که به دیسک کمر، کشیدگی یا رگ به رگ شدن ماهیچه های کمر، درد خفیف کمر، لغزیدگی مهره و پوکی استخوان، دچار هستند، مناسب می باشد.آتل­های کمربند آتل دار ، ساپورت مناسبی برای مهره های کمر همانگونه که در شکل مشخص است خواهد بود و از طرفی می­توان آتل های کمربند آتل دار را از کمربند جدا کرد و کمربند را بدون آتل استفاده نمود. کمربند آتل دار با دو عدد کش کمربند را کامل به کمر فیکس کرده و از حرکت­های احتمالی کمر در حین حرکت جلوگیری می­کند.کمربند آتل دار به نحوی طراحی شده که کاملا کمربند را به کمر میچسباند.

شکم­ بند بارداری برای کاهش خستگی و تسکین درد ناشی از بارداری در کمر و پهلوها با طراحی مناسب بر اساس آناتومی بانوان باردار طراحی شده است. این کمربند عضلات کمر را تقویت کرده و از از رگ به رگ شدن کمر جلوگیری می کند. همچنین از کمردرد و افتادگی رحم در دوران بارداری نیز جلوگیری می کند. این شکم بند از کمر و نواحی شکمی برای کمک به تسکین کمردرد پشتیبانی کرده و توسط نوار چسب قابل تنظیم، علاوه بر آسان نمودن پوشیدن، راحتی و ثبات را نیز فراهم می کند. برای سهولت استفاده روزانه از این شکم بند، روزنه های تنفسی در نظر گرفته شده است.

 

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا