کپسول آیزتونیا ویوا

کپسول آیزتونیا ویوا

کپسول آیزتونیا ویوا      تاریخ درج: 1397/4/12

این کپسول حاوی ویتامین E , D3 , A ، املاح معدنی روی و مس می باشد. این مکمل غنی از آنتی اکسیدان ها بوده و حمایت و نگهداری از شبکیه چشم، از بروز اختلالات متابولیکی ناشی از رادیکال های آزاد که باعث برخی از ناراحتی های چشمی می گردند، جلوگیری می کند.

این کپسول سرشار از لوتئین می باشد. لوتئین به حفاظت از شبکیه در برابر اکسیداسیون کمک می کند. لوتئین به علت تأثیرات سودمندی که در چشم ها دارد، برای تمامی افراد از جمله کودکان و اطفال، خانم ها، افرادی که دچار ضعف بینایی می باشند، افرادی که مبتلا به کاتاراکت چشم هستند و افراد مسن (65 سال و بالاتر)، درطول زندگی مورد نیاز می باشد.

کپسولهای چشم یوروویتال حاوی مواد حیاتی می باشند. ویتامین A یکی از اجزاء تشکیل دهنده رودوپسین می­باشد و جهت دید چشم ضروری است. ویتامین C موجب حفظ قدرت دفاعی بدن گردیده و ویتامین E، سلولهای بدن را محافظت می کند. ریز مغذی روی یکی از اجزاء تشکیل دهنده بسیاری از آنزیم های بدن بوده و در واکنشهای متابولیکی بدن شرکت دارد.

ویتامین E متشکل از هشت آنتی اکسیدان است که مهم­ترین آنها ، آلفاتوکوفرول می باشد و تنها شکلی از ویتامین E است که به طور فعال در بدن انسان ساخته می شود . ویتامین E در همه بافت های بدن ذخیره گشته و این ذخایر بافتی می تواند در مقابل کمبود این ویتامین، مقاومت نشان دهد . این ویتامین جهت انجام عملکرد طبیعی تولید مثلی، باروری و افزایش قدرت جنسی مردانه بسیار موثر است. ویتامین E مانع تخریب اسیدهای چرب اشباع نشده، هورمون های جنسی و ویتامین های محلول در چربی توسط اکسیژن گشته و موجب گشاد شدن مویرگ ها شده و جریان خون به بافت عضلانی را افزایش می دهد. لخته های خون را حل کرده و مانع از تشکیل آنها می شود. ولی در انعقاد طبیعی خون بی تأثیر است. موجب افزایش ادرار نیز می گردد.

ویتامین E در رطوبت ، نرمی و لطافت پوست نیز موثر است و خاصیت محافظت کنندگی در برابر نور آفتاب دارد. کمبود ویتامین E منجر به تغییرات تخریبی در مویرگ های خونی و نهایتاً بیماری های قلبی و کبدی می گردد. کمبود این ویتامین در مغز نیز بسیار تأثیر گذاشته و قدرت جنسی را تا حد زیادی کاهش می دهد. کمبود دراز مدت ویتامین E موجب بروز اختلالات تولید مثلی، سقط جنین، ناباروری و اختلالات عضلانی نیز می گردد.

به دلیل اینکه چشم در معرض نور قرار دارد ، افزایش سن تاثیر زیادی را بر روی آن به جای می گذارد. همانطور که سن افزایش پیدا می کند و این اثرات بارزتر می شود، شروع مراقبت های منظم از سن 50 سالگی ضرورت پیدا می کند. مصرف آنتی اکسیدان ها توصیه می­شود : ویتامین C ،E  و روی ، زیرا این مواد مغذی همیشه به مقدار کافی در غذا یافت نمی شوند.

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا