عرق اسپست(یونجه)

عرق اسپست(یونجه)

عرق اسپست(یونجه)      تاریخ درج: 1397/4/5

طبع عرق یونجه گرم و تر است. یونجه در بعضی‎ها ایجاد خارش می‎کند. از خواص عرق یونجه اینست که از ان برای بازشدن قاعدگی استفاده می شود . همچنین میتوانید 5 گرم تخم یونجه در 150 سی سی آب جوشانده در حمام یا بعد از حمام میل کنید .نکته دیگر اینکه خوردن یونجه جهت تصلب شرایین مفید است. به گزارش سایت آسان طب نصف استکان از عرق آن 5 بعدازظهر میل شود.

یونجه کنترل کننده شهوت است. از خواص عرق یونجه اینست که از آن برای سرماخوردگی استفاده می شود . برای این کار تخم آن 5 گرم در 150 سی سی آب ریخته و جوشانده ای تهیه کنید .جالب است بدانید کسانی که در ادرار آن ها خون وجود دارد از خود یونجه یا دمکرده یونجه استفاده کنند.

برای درمان کمخونی میتوان از عرق یونجه یا یونجه یا شربت یونجه استفاده کرد. از دیگر خواص روغن یونجه و یونجه انست که یونجه زیادکننده منی است. برای درمان لاغری یونجه را با شکر بخورید و همچنین می توانید  عرق یونجه را با شکر مخلوط کرده، 10 صبح و 5 بعدازظهر نوش جان کنید .جهت جلوگیری از لرزش بدن و درمان آن از یونجه استفاده کنید . بذر یونجه را در روغن زیتون جوشانده سپس بر بدن فلج بمالید.

همچنین برای معالجه نرمی استخوان و رشد کودکان از یونجه و عرق یونجه استفاده کنید، البته زیاد مصرف نشود و سعی کنید از یونجه تازه و جوان استفاده شود.

در ادامه به دیگر خواص این عرق اشاره شده است:

 ازدیاد شیر مادر اشاره کرد .

برای نرم کردن ورم

جلوگیری خونریزیهای داخلی

مفید برای خونریزی سینه

درمان آب آوردن شکم

همچنین برای تقویت ستون فقرات

گیاه یونجه خشک عطسهآور است.

تقویت اعصاب

رفع تصلب شرائین

چاق کننده

تصفیه کننده خون

 ضد خارش پوست

رفع زخم معده

رفع شب کوری

دردکبد

 

 

 

 

 

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا