شکایات و پشتیبانی

نحوه ارتباط با پشتیبانی و ارسال شکایات

 

فارس اکو، پاسخگوی کاربران و مشتریان و همچنین تامین کنندگان محترم از راههای ارتباطی مختلف می باشد:

  1. ارسال تیکت از طریق پنل کاربری خود
  2. ارسال نظر راجع به محصول مورد نظر
  3. ارتباط انلاین در قسمت چت
  4. ارسال متن به پست الکترونیک: info@farseco.ir
  5. تماس مستقیم مشتریان از طریق شماره تلفن:  07138335466 یا 09128997919
  6. تماس مستقیم تامین کنندگان از طریق شماره تلفن:  09173396398

 

همچنین جهت نیاز به مطرح نمودن شکایات و یا پیگیری آن ها به صورت حضوری در دفتر فارس اکو، خواهشمند است هماهنگی قبلی به عمل آورید.

آدرس: شیراز-بلوار باهنر شمالی، نبش کوچه 28 (بلوار امیرکبیر-کوچه 14صنعتگر) -طبقه اول-واحد1