Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/farsecoc/domains/farseco.ir/public_html/business.php on line 95 موسسه دیباگران- شعبه شیراز

   موسسه دیباگران- شعبه شیراز

موسسه دیباگران- شعبه شیراز

  شیراز، بلوار ستارخان، حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد ،ابتدای کوچه 8  ، (ساختمان آبی رنگ) ، پلاک 53
هشدار! فارس اکو مسئولیت هیچ‌گونه سوء استفاده کسب و کارها را بر عهده نمی‌گیرد.

درباره:

آدرس تنها نمایندگی : شیراز-بلوار ستارخان .(حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد). ابتدای کوچه 8-پلاک 53

 

 

07136263970

07136292293

07136292294

07136292295

تاریخچه مجتمع فنی تهران (دیباگران تهران) در شیراز :

نمایندگی شیراز تا سال 1389 در آدرس چهارراه زرگری فعالیت داشت که بعد از آن با انتقال مدیریت (ولغو نمایندگی) ، مکان و مدیریت نمایندگی شیراز تغییر یافت و آدرس به چهارراه ستارخان ابتدای خیابان رادفر (کوی دنا) منتقل شد و از شهریور 1395 ، نمایندگی شیراز با همان پرسنل و مدیریت به بلوار ستارخان -حدفاصل فلکه سنگی و عفیف آباد -ابتدای کوچه 8 پلاک 53 انتقال یافت.

دپارتمانهای فعال نمایندگی شیراز : 

 مدیریت و کسب و کار

کامپیوتر و ICT

فنی و مهندسی

زبانهای خارجی

طراحی لباس

هنر و گرافیک

عکاسی

معماری

حسابداری و علوم مالی

کودک و نوجوان

 

شرکت مجتمع فنی تهران در سال 1358 تاسیس گردید و آقایان سعید سعادت صانعی و سعید خرازی زاده، (به ترتیب) به عنوان مدیر عامل و ریاست هیأت مدیره هستند. مجتمع فنی تهران در اولین سالهای فعالیت خود، با شناسایی نیازهای کشور و جامعه در حوزه برق و الکترونیک، وزن عمده فعالیتهای خود را روی ارائه آموزشهای کیفی و متفاوت در این حوزه متمرکز کرد. 

با گذشت زمان و پررنگ شدن نقش کامپیوترهای شخصی در محیطهای کار و زندگی، مجتمع با شناخت نیاز جامعه و جوانان به آموزش در این حوزه، فعالیت خود را در زمینه آموزش کامپیوتر و فناوری اطلاعات و نیز انتشار کتابهای آموزشی در این زمینه آغاز کرد و طی دو دهه اخیر، با برگزاری بیش از 1000 دوره به یکی از پرمخاطب ترینو معتبرترین مراکز آموزش و نشر کشور تبدیل شد.

بیلان آموزش سالانه یکصد هزار نفر- درس، انتشار بیش از 1700 عنوان کتاب تحت عنوان «مجتمع فنی تهران» و «مؤسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران»، وجود یک هیأت علمی جوان و مجرب با هزاران مدرس در حوزه های مختلف کامپیوتر و IT و دیگر دپارتمان ها که بسیاری از آنها صاحب قلم های توانمندی هستند، همه و همه نتیجه 37 سال پایش موشکافانه نیازهای آموزشی و پژوهشی جامعه و شناسایی اهمیت توسعه آموزش مهارتهای پیشرفته توسط مجتمع فنی تهران بوده است.

این در حالی است که عمیق ترین احساس کامیابی و سپاس پروردگار متعال در مدیران، اساتید و کارکنان مجتمع فنی تهران، زمانی حاصل میشود که بخش عمده ای از فارغ التحصیلان دوره های گذشته مجتمع را به عنوان کارکنان ماهر/ عالم، در محیطهای کاری می بینند. چرا که لذت و انگیزه این پاداش معنوی، با هیچ درجه ای از بهره مندی اقتصادی و هیچ یک از انواع لوح تقدیر، حاصل نمیگردد.

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا