Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/farsecoc/domains/farseco.ir/public_html/business.php on line 95 گزینه2- شیراز

   گزینه2- شیراز

گزینه2- شیراز

مدیریت: جناب آقای خوارزمی
  شیراز -خیابان اردیبهشت-حدفاصل خیابان شهید فقیهی و خیابان پوستچی پلاک
  info@gozine2.ir
هشدار! فارس اکو مسئولیت هیچ‌گونه سوء استفاده کسب و کارها را بر عهده نمی‌گیرد.

درباره:

شیراز - موسسه کنکور دانشگاهیان شیراز

نام مدیر : جناب آقای خوارزمی

تلفن : 07132345011 - 07132333048

فکس : 7116286884

 

موسسه گزینه‌دو  یک موسسه  آموزشی- فرهنگی غیر دولتی است که به صورت کشوری در سراسر ایران فعالیت می کند. فعالیت‌های گزینه‌دو در زمینه‌های برگزاری آزمون‌های هماهنگ، برنامه‌ریزی تحصیلی، مشاوره تحصیلی هوشمند و تولید محتواهای کمک آموزشی و مشاوره ای در مقاطع دوره اول و دوم متوسطه و داوطلبان آزمون سراسری است.

 

موسسه گزینه دو از سال 1379 تا کنون بیش از 500 مرحله آزمون برگزار کرده است و در حال حاضر خدمات خود را در  423 شهر در سراسر ایران از طریق نمایندگی های خود ارائه می دهد.

رویکرد و تمرکز گزینه‌دو بر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره‌ای نوین، هوشمند و شخصی سازی شده است. همچنین مهم ترین جهت گیری موسسه در ارزشیابی، به سمت برگزاری آزمون منطبق بر استانداردهای آموزشی روز دنیا است. گزینه دو برگزاری آزمون‌های ارزشیابی پیشرفت تحصیلی برای مقاطع غیر از داوطلبان کنکور را در راستای همین جهت گیری از سال تحصیلی 94-93 به خدمات خود افزوده است. رویکرد اصلی مؤسسه در ارائه این خدمت ، "ارزشیابی در خدمت یادگیری" است و توسعه خدمات خود را با توجه به این رویکرد انجام می دهد.

در سال 1384 با تغییر رویکرد موسسه و تمرکز بر ارائه خدمات آموزشی و مشاوره ای نوین، هوشمند و شخصی سازی شده، فعالیت‌های جانبی قبلی تا حد بسیار زیادی بر بستر اینترنت ارائه شد و خدمات جانبی آزمون‌ها از جمله محتواهای آموزشی، نرم افزار‌های آموزشی و مشاوره‌ای، مشاوره انتخاب‌رشته و حتی تعدادی از آزمون‌های آزمایشی به صورت غیرحضوری و از طریق وب سایت گزینه‌دو در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا