Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/farsecoc/domains/farseco.ir/public_html/business.php on line 95 تجهیزات فروشگاهی رسپینا

   تجهیزات فروشگاهی رسپینا

تجهیزات فروشگاهی رسپینا

  شیراز، خیابان هفت تیر (بیست متری سینما سعدی)، خیابان معدل غربی، ساختمان سینا، طبقه سه، واحد دو.
هشدار! فارس اکو مسئولیت هیچ‌گونه سوء استفاده کسب و کارها را بر عهده نمی‌گیرد.

درباره:

تجهیزات فروشگاهی رسپینا 

معرفی شرکت رسپینا:

شرکت رایان سازان پیشرو نگار افزار (رسپینا) با شماره ثبت 37734 و شناسه ملی 10530502102 باهدف توسعه و ترویج اتوماسیون اداری و فروشگاهی و ارائه تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با اصالت و گارانتی (پشتیبانی) مطمئن و در عین حال قیمت واقعی و مناسب در استان و کشور فعالیت خود را آغاز نموده است.

هدف این شرکت توسعه و ترویج استفاده هرچه بیشتر از ادوات و تجهیزات الکترونیکی در سیستم های اداری، فروشگاهی و انبارداری به منظور افزایش کارایی و سرعت عمل در پاسخگویی به نیاز مشتریان و همچنین پردازش و دسته بندی اطلاعات در راستای ارائه گزارشات هرچه دقیق تر و کاملتر به مدیران می باشد، که همانا امکان کنترل کاملتر و هوشمند تر و مدیریتی متفاوت را به مدیران خواهد داد.

از جمله اهداف اصلی و بنیادی این شرکت ارائه تجهیزات و خدمات یاد شده با اصالت و پشتیبانی مورد اطمینان و همچنین قیمت های واقعی جهت خدمت رسانی ایده آل به کارفرمایان گرامی و همچنین مقابله با سودجویان این عرصه می باشد.

امید که با یاری خداوند و استفاده از نظرات، انتقادات و پیشنهادات شما کاربران عزیز بتوانیم به اهداف یاد شده دست یابیم و با شما و در کنار شما پیشرفت روزافزون داشته باشیم.

پنج دلیل مهم برای خرید از رسپینا 

ارائه برندهای معتبر در زمینه اتوماسیون

اطمینان از اصالت کالاهای ارائه شده

خدمات پس از فروش و پشتیبانی مطمئن

ارائه کالاها و خدمات با قیمت واقعی

ارائه روش های متعدد و قابل انطباق با نیاز کار فرمایان 

تجهیزات فروشگاهی، صندوق مکانیزه، بارکدخوان، نرم افزار حسابداری، پرینتر فیش صندوق، ترازو، لیبل پرینتر، رول کاغذ حرارتی، پوز لمسی، فراخوان مشتری، دزدگیر فروشگاهی، صندوق پول، دستگاه حضور و غیاب، پنل ارسال SMS تبلیغاتی، راهکارهای اتوماسیون فروشگاهی و اداری، صندوق مکانیزه لمسی، کشو پول، سیستم فراخوان گارسون، PDA سفارش گیر، فیش پرینتر بیسیم، رول کاغذ حرارتی رنگی، پوز فروشگاهی.

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا