استقرار میز خدمت سازمان صمت در محل نماز جمعه شیراز

استقرار میز خدمت سازمان صمت در محل نماز جمعه شیراز

استقرار میز خدمت سازمان صمت در محل نماز جمعه شیراز     

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: در میز سازمان صمت، خدمت به صورت حضوری و تمامی درخواست‌های مراجعان مورد پذیرش قرار گرفت و شهروندان مشکلات و مسائل خود را در این دیدار چهره به چهره به شکل مکتوب و شفاهی پی گیری کردند.

میزخدمت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس بعنوان" پل ارتباطی" به ریاست مهندس حمید رضا ایزدی و حضور معاونین سازمان درراستای ارائه خدمات مطلوب تر و تکریم ارباب رجوع و دسترسی آسانتر مردم به خدمات روز، در جمعه در مصلای شهر شیراز برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن وتجارت استان فارس گفت: در میز سازمان صمت، خدمت به صورت حضوری و تمامی درخواست‌های مراجعان مورد پذیرش قرار گرفت و شهروندان مشکلات و مسائل خود را در این دیدار چهره به چهره به شکل مکتوب و شفاهی پی گیری کردند همچنین مشاوره و راهنمایی های لازم به آنان ارائه شد.

ایزدی افزود: رسیدگی به مشکلات مردم در قالب میز خدمت از ساعات اولیه صبح روز جمعه 17 آبان ماه 1398 شروع و به همراه معاونین سازمان در ملاقات عمومی بامردم به پاسخگویی و بررسی کارشناسی مسایل و مشکلات آنها پرداختیم ، چرا که اجرای اینگونه برنامه‌ها ضمن مرتفع شدن مشکلات،رضایتمندی،امید و دلگرمی مضاعفی در بین مردم ایجاد خواهد کرد.

ایزدی اظهار داشت: تسریع در خدمات‌رسانی و ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمت به مردم از مهم‌ترین مزیت‌های استقرار میز خدمت است که میز خدمت به صورت حضوری و الکترونیکی خدمات لازم را به ارباب رجوع ارائه می‌کند.

منبع

   قیمت ارزها

   قیمت سکه و طلا